ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

- I've seen you do the same

2011-04-21 08:48:48 / 0 kommentarer ..


Uppe från den härliga mjuka sängen! Okej, jag var uppe för 1 timme sen, menmen. Jag har ätit frulle o har nu också skjuts ut till stallet! Vilken tur jag hade! Jag skulle egentligen fått gå till stallet, men Janne var hemma.

Klockan 12 ska jag vara hemma hos Amanda och hoppträna! Ska blir jätte roligt! Amanda är så himla duktig också! Senare ikväll klockan 18.45 går bussen till tilda. Det jobbiga är att jag ska släpa en resväska efter mig. Vilket jag tycker är otroligt pinsamt .. Tycker det är jobbigt att gå med ryggsäck och resväskor. Värför vet jag inte, men aa, det är jag det!

Nu ska jag göra andra sysslor som jag behöver göra, tror jag hinner slänga in ett inlägg innan bussen rullar!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!