ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

- friday

2011-05-20 06:53:52 / 1 kommentarer ..


fredag igen hhaah ! men jag är faktiskt klar ! gick otroligt fort idag ! men visste redan vad jag skulle ha för kläder o frisyr o sånt. just nu mår jag riktigt illa. hade en känsla nyss av att spy. men det tänker jag inte!

igår kväll tittade jag på never say never, galet vad bra den faktiskt var ! nu, haha, har jag typ blivit kär i honom ? haahha ! blir kanske strängnäs senare idag, men får se :)


blev ett väldigt konstigt ljus. jag ser röd ut hela jag :P


Kommentarer
Hugo

Ush vad ful du e!

2011-06-22 02:21:25
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!