ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

- R-U-B-R-I-K -

2011-05-13 14:03:43 / 0 kommentarer ..


heeeeeelg ! satan i gatan vad skönt ! Dagen var faktiskt väldigt chill . började med handledar tid där vi gick igenom med stånggången som är på onsdag . sen vare bild. målade, gjorde en blomma sluta . chill . sen vare hemkunskap där vi bakade nå bröd till niornas lunch. sen lunch, taaaaaaacos ! gott som aa, men shit vad mätt jag vart ! sen vare so. och uuups.. råkade somna .. haha, men lyssnade på nån text, hehe .

jaja, nu sitter jag hemma o ska ta 15.42 bussen ut till stallet . så jag tänkte ta ett litet ryck med mitt rum !
ha en fin fredag mina kära bloggläsare ! <3


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!