ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

- i see the girl i wanna be

2011-04-20 21:15:05 / 1 kommentarer ..


En omstart på den här gråa bloggen. När jag skriver det menar jag då att den är tråkig! Händer inte så mycket här i mitt lilla liv som jag går igenom. Men nu är det äntligen påsklov och jag ska åka iväg till området Skåne, eller vad ska man säga? Kanske länet? Nej jag vet inte! Shit the same!

Circe heter jag iallafall de som är nya här och inte vet så mycket om mig. Jag är 14 år och fyller år i sommar månaden Augusti. En härlig månad tycker jag. Förutom att det är sommarlovets sista månad. Sorligt!
Jag är född i Stockholm, men bor nu i staden Mariefred. Där jag bott i 8 år. Det är nämligen så att jag inte bor hos mia biologiska föräldrar. Jag bor i fosterhem. Mina föräldrar har alkohol problem och kan därför inte ta hand om mig. Nog om det!

Jag är en positiv och glad tjej som brinner för hästar. Jag har då ridit i 8år nu och stortrivs med det! Jag har en häst på foder som står på stallet Ekelund. En ridskola som drivs av Ann o Jocke. Där har jag ridit sen jag var 7år och har kommit otroligt långt faktiskt! Nu har jag en häst på foder som heter Zackery som nu kallas för Zacke! En skäck. 11 år är han och är en korsning mellan engelskt fullblod och dansk pinto. Zacke har otrolig hoppteknik som kan ta oss långt om vi väl vill! Och det ska vi! Vi har haft honom i 1 år nu och ska ha honom 1 år till.

Sådär, nog med text kanske? Lite bilder kan ni får på köpet för att göra det hela lite roligare !




























Kommentarer

Åh vilka mysiga bilder!!!! :D<3

2011-05-08 10:23:10
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!