ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

- Haking

2011-05-22 20:21:40 / 2 kommentarer ..


Kom precis hem efter en föreläsning, var först inte så peppad för det alls, tänkte lixom, föreläsningar suger, man sitter på en stel stol o lyssnar. men inget jag alls såg framemot, speciellt när man vet att det var rix fm festival i stockholm som man inte alls skulle sagt nej till var samma kväll .

jaja, när jag väl var där så tänkte jag, jo det här kan nog vara bra ändå. sedan började det. det var faktiskt riktigt intressant ! Det handlade om sina egna mål som man vill uppnå, att lixom komma fram till målet, vad man ska göra osv. Jag tyckte det var riktigt kul! Så nu har jag lite planer här ! Intressant hur detta kommer sluta :) När jag satt där så fick jag för mig att jag kanske tänkte skaffa en häst blogg nu när jag har lite ideer o grejooor, ! Ge en kommentar vad just NI tycker :) Jag menar, inga läsare, inge kul o blogga ? :)

Nu funderar jag på att sätta på mig jogging kläder o ta mig en tur ? :)
Nu veckan som kommer är det prao, och ja. jag vet inte. nu vart allt genast mycket intressantare :)


Kommentarer

ska vi ta en tur du & jag? ;)

2011-05-22 20:29:39
Maj - en bra träningsblogg http://majjohansson.blogg.se/

De föreläsningar jag har gott på har varit ganska tråkiga faktiskt.. :P men bra att det blev inspirerande !!

2011-07-12 14:19:27
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!